Szállítási Feltételek és üzleti szabályzat

Webáruház üzemeltetője
(a Csomagküldő áruházunk működtetője)

Üzemeltető

Gábris Katalin

Horgászcikk Kis és Nagykereskedés

Hatósági nyilvántartó szám

C/ 003 887/2005.

Adószám
58410996-2-23

Bankszámlaszám
52000049-14403107

ev szám
ES-545719

Székhely

6000. Kecskemét, Füzes u. 6.

Mintabolt és ügyfélszolgálat

„Ho-Hó” Horgászcentrum

Cím

6000. Kecskemét, Füzes u. 6.

Telefon

+3676-418-059

Mobil

+3630-899-6364

E-mail cím
info@hohocentrum.hu

Webáruház címe

www.hohocentrum.hu

Nyitvatartási idő

Hétfő – Péntek: 8:00-17, Szombat: 8:00-12:00

Boltvezető

Gábris Kornél

A portál Internetes hátterét biztosítja

D-Guard kft.

Kamarai tagság:

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

6000. Kecskemét, Árpád krt. 4.

Tel: (76) 501 503, Fax: (76) 501 504

Mobil: (70) 702 8412

 

Csomag értéke Házhoz szállítás díja*
5.000 – 30.000 Ft összeg között: 2.300 Ft
Előreutalás esetén: 1.300 Ft

30.001 Ft felett Ingyenes
*A feltüntetett árak tartalmazzák az áfát!

1. Böngészés a Webáruházban

(Web)Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is
megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről.
Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon
belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket.
Minden termék ára Forintban és bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!!
A feltüntetett árak webshop árak és csak internetes rendelés esetén érvényesek!

2. Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban, először regisztrálnia kell magát. Főoldalon a
“Regisztráció” sorára kattintva, kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós
adatait.

Azonosító egy olyan valós vagy becenév (nick név) legyen, amelyet még eddig itt senki nem
választott. Ez a név fog megjelenni, akkor is, amikor Ön fórumbejegyzést tesz. Az azonosító nem
tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 3 karakter, maximális 16. Ez lehet bármilyen betű vagy
szám.

Jelszó a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat
ékezeteket, minimális hossza 5 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette
jelszavát, elküldjük e-mailben.

E-mail címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg!
Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot ide küldjük.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldünk egy hatjegyű érvényesítő kódot, amellyel
leellenőrizzük, hogy a cím valóban létezik-e.
Ezt az első bejelentkezés során kell a képernyő bal felső sarkában kinyíló ablakba beírni.
Ezután erre az azonosítóra többet nem lesz szükség. A későbbiek folyamán már csak be kell
írni a felhasználói nevet és a jelszót.

3. Vásárlás az Áruházban

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a termék ára feletti pöttyre kattintson,
majd a Kosárba teszem gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a
kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés
szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

FIGYELEM! Webáruházunk jelen pillanatban CSAK Magyarország területére tud csomagot küldeni.
Sajnos, egyelőre külföldre (Románia, Szlovákia, Jugoszlávia, EU, USA stb.) NEM tudunk csomagot
küldeni!

Sorry, NO foreign orders are accepted, we only ship to Hungary.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden
kiválasztott termék és az aktuális végösszeg – böngészés közben is -nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető.
Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban (jobb oldalon) a
megrendelés módosítása lehetőségre kell kattintani. Ekkor a termék listában meg kell jelölni a
fölösleges dolgokat, és a bejelöltek törlése gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy
vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a
Megrendelés gombra kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a
Megrendelő adatait nem adta meg. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos,
hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni.
A csomagfutár fel fogja hívni, ha nem talál otthon senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos
helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a
vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki
a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.

Minimális rendelési tétel

Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális
rendelési tétel 5.000 Ft. Ettől kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani.
A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása

Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne
(pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín)
munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

Az info@hohocentrum.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat a megrendelő pontos neve, számlacíme a csomag küldés pontos címe ( utca, házszám, város, irányítószám ), egy telefonszám, amelyen
munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, ízben, színben stb.
nincs készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott
telefonszámon visszaigazolunk,
ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a
megrendelést semmisnek tekintjük.

A +3676-418-059 telefonszámon munkaidőben (H-P: 8-17:00; Szo: 8-12:00 óra között)
munkatársunk felveszi a rendelést.

Személyes adatok módosítása

A GLS csomagcímke készítő és a Számlázó program is az elsőként megadott adatokkal dolgozik,
melynek módosításait nem veszi észre. Gyakori probléma az egy e-mail címről elküldött több,
különböző címre történő megrendelések eljuttatása. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik
(telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk,
hogy garantáltan célba érjen csomagja! Ez háromféle módon történhet:
1./ telefonon +3676-418-059 számon
2./ e-mail-ben a info@hohocentrum.hu címen
3./ a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.
4. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni.
A csomagokat a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki!

A GLS vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON, és MUNKAIDőBEN kézbesíti.
A futár, ha nem talál otthon senkit, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi
ügyfélszolgálati telefonszáma (+36 29-886-600) mellett a saját telefonszáma is.
Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az
átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható.
A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban,
hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár
mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő,
csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal
megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a
csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a Ho-Hó Horgászcentrum-nak.

Házhoz szállítási költség

A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és
egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni,
hogy mekkora lesz ennek mértéke. A GLS maximum 40 kg össztömegű csomagot szállít el.
E súlyhatáron belül a szállítási költség megállapításához teljesen mindegy, hogy a csomag milyen
méretű és súlyú, hiszen csak az számít, hogy milyen értékű.

 

Csomag értéke Házhoz szállítás díja*
5.000 – 30.000 Ft összeg között: 2.300 Ft
Előreutalás esetén: 1.300 Ft

30.001 Ft felett Ingyenes
*A feltüntetett árak tartalmazzák az áfát!

Előreutalás esetén a bankszámla szám:

Gábris Katalin Fókusz Takarék Szövetkezet 52000049-14403107-00000000

Túlsúlyos csomag

A GLS futárszolgálat maximum 40 kg összsúlyú csomagot kézbesít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is (pl.: etetőanyagot), de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét 2000 Ft-ot a – a rendelés összértékétől függetlenül – felszámítjuk!

Személyes áruátvétel

A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot kecskeméti üzletünkben (Ho-Hó Horgászcentrum, 6000.Kecskemét, Füzes u. 6.), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 14 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 14 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

Webáruházunk több mint 30 beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-10 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

24 éves működéssel és több tízezer elégedett vásárlóval a hátunk mögött garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési mód

1. A csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

2. Minden kikézbesített csomagban megtalálja az áfa-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget ( közvetített szolgáltatás ).

3. A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között – magyar nyelvű – írásbeli szerződés jön létre.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a info@hohocentrum.hu címen vagy a 76/418-059 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Viszont, ha a csomagja már feladásra került abban az esetben az árut visszaküldi címünkre és mi 8 munkanapon belül Piros postai utalványon a termék árát visszaküldjük önnek. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi “bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

Csomagcsere

A GLS speciális szolgáltatásainak köszönhetően lehetőség van például egy mérethibás termék akár 1-3 napon (!) belüli cseréjére. Gyakori probléma, mivel nincs mód a kiválasztott ruházat (legyen az esőruha, zokni, kesztyű, thermoruha, csizma stb.) felpróbálására, hogy az szűk vagy túlságosan nagy. A GLS segítségével ez a probléma rendkívül gyorsan és egyszerűen orvosolható. Mi a teendő? A termék átvétele után hívja fel üzletünk telefonszámát és közölje, hogy milyen méretűre cseréljük ki az elküldött ruhadarabot! Ha van raktáron a kért méret, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre. Önnek nem kell mást tenni, mint a korábban kiszállított ruhadarabot becsomagolni. A dobozt meg sem kell címezni!!! Amikor másnap megérkezik a futár az új csomaggal, adja át neki a dobozt! Ő majd ellátja a megfelelő csomagcímkével. Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy történik, hogy Önnek ki sem kell lépnie a lakásából. Nem kell a postán sorban állni, nem kell szükségtelen módon mérgelődni, idegeskedni. Mindezért csak a 990 Ft szállítási díjat kell csupán kifizetnie minden egyes ilyen szolgáltatás igénybevétele során. Ezt abban az esetben is felszámítjuk, ha az Ön előző csomagjának értéke meghaladta a 30.000 Ft-ot, azaz akkor azt ingyen szállítottuk házhoz. Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A szolgáltatás erősen bizalmi alapon működik, hiszen Ön szándékosan egy tönkretett terméket is visszaküldhet nekünk, miközben egy újat kap helyette. Ha ez így történik, jegyzőkönyvet veszünk fel az esetről, a kárt “benyeljük”, de Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a többet NE küldjön csomagot! A csomagcsere szolgáltatás kizárólag mérethibás ruházatnál alkalmazható, nem él egyéb horgászeszközök esetében. Tehát, ha Ön egy 2,4 méter hosszú horgászbot helyett egy 3 méterest szeretne, ezt csomagcserével nem tudjuk megoldani.

5. Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha ezen három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor , a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét üzletünknek a 76/418-059 számon vagy e-mailben (info@hohocentrum.hu)

2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!

3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Ho-Hó Horgászcentrum
6000. Kecskemét, Füzes u. 6.
Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.
6. Szavatosság, garancia

Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 12 (tízenkettő) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Jótállás

A BALZER cég egyes termékeire a hazai importőr, a 3 év garanciát biztosít. A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt – külön kérés nélkül – magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a Ho-Hó Horgászcentrum címére (6000 Kecskemét, Füzes u. 6. Telefonszám: +3676-418-059) a vásárlást igazoló számlával együtt. Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a Szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a Szakszerviznek szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék javítható, a Ho-Hó Horgászcentrum szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.

7. Szavatosság, garancia

Szavatossági idő

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptkban, a 151/2003 kormányrendeletben és a 49/2003 GKM
rendeletben foglaltak szerint termékkörönként meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk,
vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök, amely rendszerint 12 hónap. A Balzer cég
termékeire a hazai importőr, a Balzer Hungária kft. 3 év garanciát biztosít, de mindezt a következő
feltételhez köti.

Nem minősülnek garanciális hibának, a nem anyaghibából származó alábbi meghibásodások:

– a feeder és picker rezgőspicc törése

– orsótalp törés illetve az orsótartó menetének megszakítása

– gyűrűtalp és gyűrűbetét törés és lakkrepedés

– rakós bot törése

– horgászruházat cipzárának meghibásodása, a ruha anyagának kilyukadása

– a csizmák, mellcsizmák és combcsizmák kilyukadása

Balzer Hungária kft. Szakszerviz szakvéleményével kapcsolatban felmerülő vita esetén a
vásárló által fogyasztóvédelmi minőségi vizsgálat kérhető, melynek költségét a vizsgálati
eredményként jogosnak minősített reklamáció esetén a Balzer Hungária kft. megtéríti, továbbá a
vizsgálat eredményét elfogadni köteles.

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el
személyesen vagy küldje el postán a Ho-Hó Horgászcentrum címére
(6000 Kecskemét, Füzes u. 6. Telefonszám: 76/418-059) a vásárlást igazoló számlával együtt.
Ha a termék javítható, a Ho-Hó Horgászcentrum szervizében a legrövidebb időn
belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek.
Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem
beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette,
ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen
felelős.

8. Adatvédelem

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződéseket a Ho-Hó Horgászcentrum elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

Csomagcsere

A GLS speciális szolgáltatásainak köszönhetően lehetőség van például egy mérethibás termék
akár 1-3 napon (!) belüli cseréjére. Gyakori probléma, mivel nincs mód a kiválasztott ruházat
(legyen az esőruha, zokni, kesztyű, thermoruha, csizma stb.) felpróbálására, hogy az szűk vagy
túlságosan nagy. A GLS segítségével ez a probléma rendkívül gyorsan és egyszerűen orvosolható.
Mi a teendő? A termék átvétele után hívja fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát és közölje, hogy
milyen méretűre cseréljük ki az elküldött ruhadarabot! Ha van raktáron a kért méret, még aznap
becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre. Önnek nem kell mást tenni, mint a
korábban kiszállított ruhadarabot becsomagolni. A dobozt meg sem kell címezni!!! Amikor másnap
megérkezik a futár az új csomaggal, adja át neki a dobozt! ő majd ellátja a megfelelő
csomagcímkével. Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy
történik, hogy Önnek ki sem kell lépnie a lakásából. Nem kell a postán sorban állni, nem kell
szükségtelen módon mérgelődni, idegeskedni. Mindezért csak a csomag értékének megfelelő
házhoz szállítási díjat kell csupán kifizetnie. Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék
kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába
visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A szolgáltatás erősen bizalmi alapon
működik, hiszen Ön szándékosan egy tönkretett terméket is visszaküldhet nekünk, miközben egy
újat kap helyette. Ha ez így történik, jegyzőkönyvet veszünk fel az esetről, a kárt “benyeljük”, de
Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a többet NE küldjön csomagot!
A csomagcsere szolgáltatás kizárólag mérethibás ruházatnál alkalmazható, nem él egyéb
horgászeszközök esetében. Tehát, ha Ön egy 2,7 méter hosszú horgászbot helyett egy 3 méterest
szeretne, ezt csomagcserével nem tudjuk megoldani.

9. Termék visszavásárlási garancia

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:

1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon +3676-418-059 vagy e-mailben (info@hohocentrum.hu)

2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!

3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Ho-Hó Horgászcentrum
6000 Kecskemét, Füzes u. 6.
Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon visszaküldi Önnek a termék értékét.

5. Amennyiben csak meggondolta magát, a szállítási és csomagolási költséget NEM áll módunkban visszafizetni!

6. Indokolt reklamáció esetén (pl.: a kézhez kapott eszközön olyan hibát vél felfedezni, amely a termék használatát vagy esztétikai megjelenését befolyásolja) természetesen a termék vételára mellett, a házhoz szállítási és (ha volt) a csomagolási költséget is visszafizetjük, ha nem kíván a termék cseréjével élni. Nem áll módunkban azonban kifizetni az Ön üzemanyagköltségét (busz vagy vonatjegyét), illetve a postai szállítási költséget, amely során a terméket visszajuttatja boltunkba.

Békéltető Testület:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Honlap: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html