Szállítási Feltételek és Üzleti szabályzat

Webáruház üzemeltetője
(a Csomagküldő áruházunk működtetője)

Üzemeltető:

Gábris Katalin
Horgászcikk Kis és Nagykereskedés

Hatósági nyilvántartó szám:
C/ 003 887/2005.

Adószám:
58410996-2-23

Bankszámlaszám:
52000049-14403107

Nyilvántartásba vevő szerv:
Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata
Polgármesteri Hivatal
Hatósági Osztály
Iktatószám: 107326-2/2004.
Nyilvántartási szám: 3517/1998.

ev. szám:
ES-545719

Székhely:
6000. Kecskemét, Badacsony u. 1/a.

Mintabolt és ügyfélszolgálat

„Ho-Hó” Horgászcentrum

Cím:
6000. Kecskemét, Füzes u. 6.

Telefon:
+3676-418-059

Mobil:
+3630-899-6364

E-mail cím:
info@hohocentrum.hu

Webáruház címe:

www.hohocentrum.hu

Nyitvatartási idő:
Hétfő – Péntek: 8:00-17:00,
Szombat: 8:00-12:00

Boltvezető: Gábris Kornél

 

A portál Internetes hátterét biztosítja:

Data Guard Kft.

6000 Kecskemét, Fehérvári u. 1.

info@dguard.hu

 

Kamarai tagság:

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
6000. Kecskemét, Árpád krt. 4.
Tel: (76) 501 503, Fax: (76) 501 504
Mobil: (70) 702 8412
Nyilvántartási szám: BA58410996

Békéltető Testület:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Honlap: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

 

Csomag értéke Házhoz szállítás díja*
5.000 – 30.000 Ft összeg között: 2.300 Ft
Előreutalás esetén: 1.300 Ft

30.001 Ft felett Ingyenes
*A feltüntetett árak tartalmazzák az áfát!

1. Böngészés a Webáruházban

(Web)Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről.
Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket.
Minden termék ára Forintban és bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!!
A feltüntetett árak webshop árak és csak internetes rendelés esetén érvényesek!

2. Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban előzetes regisztrációra nincs szükség.

Azonosító egy olyan valós vagy becenév (nick név) legyen, amelyet még eddig itt senki nem választott. Ez a név fog megjelenni, akkor is, amikor Ön fórumbejegyzést tesz. Az azonosító nem
tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 3 karakter, maximális 16. Ez lehet bármilyen betű vagy szám.

Jelszó a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 5 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette
jelszavát, elküldjük e-mailben.

E-mail címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg!
Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot ide küldjük.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldünk egy hatjegyű érvényesítő kódot, amellyel leellenőrizzük, hogy a cím valóban létezik-e.
Ezt az első bejelentkezés során kell a képernyő bal felső sarkában kinyíló ablakba beírni.
Ezután erre az azonosítóra többet nem lesz szükség. A későbbiek folyamán már csak be kell írni a felhasználói nevet és a jelszót.

3. Vásárlás az Áruházban

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a “kosárba rakom” fülre kattintson. Miután berakta a
kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

FIGYELEM! Webáruházunk jelen pillanatban CSAK Magyarország területére tud csomagot küldeni.
Sajnos, egyelőre külföldre (Románia, Szlovákia, Jugoszlávia, EU, USA stb.) NEM tudunk csomagot küldeni!

Sorry, NO foreign orders are accepted, we only ship to Hungary.

A kosár tartalma:

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg – böngészés közben is -nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban (jobb oldalon) a megrendelés módosítása lehetőségre kell kattintani. Ekkor a termék listában meg kell jelölni a fölösleges dolgokat, és a bejelöltek törlése gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni.
A csomagfutár fel fogja hívni, ha nem talál otthon senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.

Minimális rendelési tétel:

Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 5.000 Ft. Ettől kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása:

Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

Az info@hohocentrum.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat a megrendelő pontos neve, számlacíme a csomag küldés pontos címe (utca, házszám, város, irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, ízben, színben stb. nincs készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.

A +3676-418-059 telefonszámon munkaidőben (H-P: 8-17:00; Szo: 8-12:00 óra között)
munkatársunk felveszi a rendelést.

Személyes adatok módosítása

A GLS csomagcímke készítő és a Számlázó program is az elsőként megadott adatokkal dolgozik, melynek módosításait nem veszi észre. Gyakori probléma az egy e-mail címről elküldött több,
különböző címre történő megrendelések eljuttatása. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! Ez háromféle módon történhet:
1./ telefonon +3676-418-059 számon
2./ e-mail-ben a info@hohocentrum.hu címen
3./ a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.

4. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni.
A csomagokat a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki!

A GLS vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON, és MUNKAIDőBEN kézbesíti.
A futár, ha nem talál otthon senkit, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (+36 29-886-600) mellett a saját telefonszáma is.
Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható.
A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a Ho-Hó Horgászcentrum-nak.

Házhoz szállítási költség

A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. A GLS maximum 40 kg össztömegű csomagot szállít el. E súlyhatáron belül a szállítási költség megállapításához teljesen mindegy, hogy a csomag milyen
méretű és súlyú, hiszen csak az számít, hogy milyen értékű.

 

Csomag értéke Házhoz szállítás díja*
5.000 – 30.000 Ft összeg között: 2.300 Ft
Előreutalás esetén: 1.300 Ft

30.001 Ft felett Ingyenes
*A feltüntetett árak tartalmazzák az áfát!

Előreutalás esetén a bankszámla szám:

Gábris Katalin Fókusz Takarék Szövetkezet 52000049-14403107-00000000

Túlsúlyos csomag

A GLS futárszolgálat maximum 40 kg összsúlyú csomagot kézbesít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is (pl.: etetőanyagot), de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét 2000 Ft-ot a – a rendelés összértékétől függetlenül – felszámítjuk!

Személyes áruátvétel

A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot kecskeméti üzletünkben (Ho-Hó Horgászcentrum, 6000.Kecskemét, Füzes u. 6.), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 14 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 14 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

Webáruházunk több mint 30 beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-10 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

27 éves működéssel és több tízezer elégedett vásárlóval a hátunk mögött garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési mód

1. A csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

2. Minden kikézbesített csomagban megtalálja az áfa-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget ( közvetített szolgáltatás ).

3. A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között – magyar nyelvű – írásbeli szerződés jön létre.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a info@hohocentrum.hu címen vagy a 76/418-059 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Viszont, ha a csomagja már feladásra került abban az esetben az árut visszaküldi címünkre és mi 8 munkanapon belül Piros postai utalványon a termék árát visszaküldjük önnek. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi “bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

Csomagcsere

A GLS speciális szolgáltatásainak köszönhetően lehetőség van például egy mérethibás termék akár 1-3 napon (!) belüli cseréjére. Gyakori probléma, mivel nincs mód a kiválasztott ruházat (legyen az esőruha, zokni, kesztyű, thermoruha, csizma stb.) felpróbálására, hogy az szűk vagy túlságosan nagy. A GLS segítségével ez a probléma rendkívül gyorsan és egyszerűen orvosolható. Mi a teendő? A termék átvétele után hívja fel üzletünk telefonszámát és közölje, hogy milyen méretűre cseréljük ki az elküldött ruhadarabot! Ha van raktáron a kért méret, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre. Önnek nem kell mást tenni, mint a korábban kiszállított ruhadarabot becsomagolni. A dobozt meg sem kell címezni!!! Amikor másnap megérkezik a futár az új csomaggal, adja át neki a dobozt! Ő majd ellátja a megfelelő csomagcímkével. Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy történik, hogy Önnek ki sem kell lépnie a lakásából. Nem kell a postán sorban állni, nem kell szükségtelen módon mérgelődni, idegeskedni. Mindezért csak a 990 Ft szállítási díjat kell csupán kifizetnie minden egyes ilyen szolgáltatás igénybevétele során. Ezt abban az esetben is felszámítjuk, ha az Ön előző csomagjának értéke meghaladta a 30.000 Ft-ot, azaz akkor azt ingyen szállítottuk házhoz. Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A szolgáltatás erősen bizalmi alapon működik, hiszen Ön szándékosan egy tönkretett terméket is visszaküldhet nekünk, miközben egy újat kap helyette. Ha ez így történik, jegyzőkönyvet veszünk fel az esetről, a kárt “benyeljük”, de Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a többet NE küldjön csomagot! A csomagcsere szolgáltatás kizárólag mérethibás ruházatnál alkalmazható, nem él egyéb horgászeszközök esetében. Tehát, ha Ön egy 2,4 méter hosszú horgászbot helyett egy 3 méterest szeretne, ezt csomagcserével nem tudjuk megoldani.

5. Elállási és a felmondási jog természetéről

A felmondási jog a fogyasztót (a jogszabályban meghatározott feltételek fennállása esetén) kizárólag szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződések vonatkozásában illeti meg. Szolgáltatás esetén a szerződés megkötésének napjától, míg termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatóak.
Elállási jog termék vásárlása esetén illeti meg a fogyasztót, ezen jogával élve a fogyasztó a szerződést egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szüntetheti meg.
A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az átvétel napjának

  • több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
  • a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napját kell tekinteni.

Amennyiben a vállalkozásunk az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő a Korm. rendelet szerint 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozásunk a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

A Korm. rendelet egyértelművé teszi, hogy elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára. A kiszállítás teljes költsége azonban nem minden esetben jár vissza a fogyasztónak, mivel a Korm. rendelet azt is leszögezi, hogy ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többletköltséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni. Ez azt jelenti, hogy ha például a fogyasztó olyan „drágább” kiszállítást választ, amely a vállalkozás által vállalt „normál” szállításnál gyorsabb, vagy a napnak csak egy meghatározott időszakában történik, akkor elállás esetén a vállalkozás csak a „normál” szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni a fogyasztó számára (extra szállítási költség tehát nem jár vissza).

 

Az elállási és felmondási jog gyakorlásának feltételeiről szóló előzetes tájékoztatás

A vállalkozásnak az elállási és felmondási jogot érintő alapvető információkról kell tájékoztatást adnia. Ezek az információk az elállási és felmondási jog gyakorlásának feltételeit, módját, illetve következményeit érintik.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét üzletünknek a 76/418-059 számon vagy e-mailben (info@hohocentrum.hu)

2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!

3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Ho-Hó Horgászcentrum
6000. Kecskemét, Füzes u. 6.
Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.

 

7. Szavatosság, jótállás

Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 12 (tízenkettő) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Jótállás

A jótállási határidő a  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt – külön kérés nélkül – magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő…. * , de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a …. *  vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/ *  *  alapján a … *  jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? * 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a Ho-Hó Horgászcentrum címére (6000 Kecskemét, Füzes u. 6. Telefonszám: +3676-418-059) a vásárlást igazoló számlával együtt. Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a Szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a Szakszerviznek szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék javítható, a Ho-Hó Horgászcentrum szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.

A Szakszerviz szakvéleményével kapcsolatban felmerülő vita esetén a vásárló által fogyasztóvédelmi minőségi vizsgálat kérhető, melynek költségét a vizsgálati eredményként jogosnak minősített reklamáció esetén a forgalmazó megtéríti, továbbá a vizsgálat eredményét elfogadni köteles.

8. Adatvédelem

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződéseket a Ho-Hó Horgászcentrum elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

Harmadik fél számára kiadott adatok

Alapvetően csak kollégáink férhetnek hozzá a kezelt adataikhoz, akik titoktartási szerződéssel garantálják, hogy ezeket más félnek nem adják ki. Bizonyos esetekben webáruházunk használatához, illetve a rendelések véglegesítése végett továbbítanunk kell partnereink felé. Az alábbi táblázatban látható, hogy kinek és mi okból továbbíthatjuk adatokat.

Facebook Ireland Ltd.
4 Grand Canal Square Grand Canal Harbour Dublin 2 Ireland
A facebook rendszerén keresztül léphetsz be, így külön hozzájárulással összekapcsolhatod fiókodat webáruházunkkal. Továbbá marketing célú sütiket továbbítunk feléjük.

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2.
Csomagszállító partnerünk segítségével házhoz szállítás esetén nekik köszönhetően kerülnek a csomagok átvételre.

Csomagcsere

A GLS speciális szolgáltatásainak köszönhetően lehetőség van például egy mérethibás termék akár 1-3 napon (!) belüli cseréjére. Gyakori probléma, mivel nincs mód a kiválasztott ruházat
(legyen az esőruha, zokni, kesztyű, thermoruha, csizma stb.) felpróbálására, hogy az szűk vagy túlságosan nagy. A GLS segítségével ez a probléma rendkívül gyorsan és egyszerűen orvosolható.
Mi a teendő? A termék átvétele után hívja fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát és közölje, hogy milyen méretűre cseréljük ki az elküldött ruhadarabot! Ha van raktáron a kért méret, még aznap
becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre. Önnek nem kell mást tenni, mint a korábban kiszállított ruhadarabot becsomagolni. A dobozt meg sem kell címezni!!! Amikor másnap
megérkezik a futár az új csomaggal, adja át neki a dobozt! ő majd ellátja a megfelelő csomagcímkével. Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy történik, hogy Önnek ki sem kell lépnie a lakásából. Nem kell a postán sorban állni, nem kell szükségtelen módon mérgelődni, idegeskedni. Mindezért csak a csomag értékének megfelelő házhoz szállítási díjat kell csupán kifizetnie. Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A szolgáltatás erősen bizalmi alapon működik, hiszen Ön szándékosan egy tönkretett terméket is visszaküldhet nekünk, miközben egy újat kap helyette. Ha ez így történik, jegyzőkönyvet veszünk fel az esetről, a kárt “benyeljük”, de Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a többet NE küldjön csomagot!
A csomagcsere szolgáltatás kizárólag mérethibás ruházatnál alkalmazható, nem él egyéb horgászeszközök esetében. Tehát, ha Ön egy 2,7 méter hosszú horgászbot helyett egy 3 méterest
szeretne, ezt csomagcserével nem tudjuk megoldani.

9. Termék visszavásárlási garancia

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:

1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon +3676-418-059 vagy e-mailben (info@hohocentrum.hu)

2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!

3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Ho-Hó Horgászcentrum
6000 Kecskemét, Füzes u. 6.
Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon visszaküldi Önnek a termék értékét.

5. Amennyiben csak meggondolta magát, a szállítási és csomagolási költséget NEM áll módunkban visszafizetni!

6. Indokolt reklamáció esetén (pl.: a kézhez kapott eszközön olyan hibát vél felfedezni, amely a termék használatát vagy esztétikai megjelenését befolyásolja) természetesen a termék vételára mellett, a házhoz szállítási és (ha volt) a csomagolási költséget is visszafizetjük, ha nem kíván a termék cseréjével élni. Nem áll módunkban azonban kifizetni az Ön üzemanyagköltségét (busz vagy vonatjegyét), illetve a postai szállítási költséget, amely során a terméket visszajuttatja boltunkba.

7. Vitás kérdések

Jogorvoslat

Az érintett az adatainak kezelésével kapcsolatos sérelem esetén beadvánnyal fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., posta cím: 1530 Budapest, Pf. 5., telefon: +36 (1) 391-1400, Fax: +36 (1) 391-1410, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu), vagy pert indíthat a lakóhelye (tartózkodási helye) szerint illetékes törvényszéken.

Kérdése van?

Az adatait is érintő bármilyen kérdéssel forduljon hozzánk bizalommal az info@hohocentrum.hu címen, bizonyosan tudunk segíteni felmerült kérdésében.

Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint , illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefon: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

A  békéltető testület hatáskörébe tartozik a  fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A  békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a  fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot.
A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Az Európai Bizottság az 524/2013/EU rendelettel összhangban egy interaktív weboldalt (online vitarendezési platform) hozott létre az online ügyletekkel kapcsolatos jogviták bírósági eljáráson kívül rendezésére. Az Európai Bizottság online vitarendezési platformját a következő linkre kattintva érheted el:
http://ec.europa.eu/consumers/odr